ZAPYTANIE OFERTOWE NR ZO/06/2017/KAZ z dnia 19.07.2017
ZAPYTANIE OFERTOWE PROJEKT I PRODUKCJA MATERIAŁÓW INFORMACYJNO-PROMOCYJNYCH
W związku z realizacją projektu Wsparcie MŚP w promocji marek produktowych – Go To Brand nr POIR.03.03.03-12-0002/17 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Analytics Ltd Sp. z o.o. zaprasza do złożenia oferty na zaprojektowanie oraz wytworzenie materiałów informacyjno-promocyjnych oraz stoiska wystawowego na targach, zgodnie z przedstawioną specyfikacją.
I. Zamawiający:
Analytics Ltd Sp. z o.o.
Ul. Józefa Chełmońskiego|
31-348 Kraków
email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
tel: +48 12 427 31 66
II. Tryb udzielenia zamówienia:
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest zgodnie z zasadą konkurencyjności określoną w Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020. Zamówienie stanowiące przedmiot niniejszego zapytania jest współfinansowane przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Zamawiający nie jest podmiotem zobowiązanym do stosowania ustawy z 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2015 r. poz. 2164, z późn.zm.).
III. Osoba uprawniona do kontaktów:
Osoba uprawniona do kontaktu ze strony Zamawiającego w kwestiach merytorycznych i proceduralnych:
Magdalena Mizerska: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
IV. Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
Opis przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
22462000-6 – Materiały reklamowe
79800000-2 – Usługi drukowania i powiązane
79824000-6 – Usługi drukowania i dystrybucji
79822500-7 – Usługi projektów graficznych
79823000-9 – Usługi drukowania i dostawy
V. Opis przedmiotu zamówienia:
Wnioskodawca wybierze Firmę, która zaprojektuje profesjonalne i dopasowane do profilu Przedsiębiorstwa materiały promocyjne, zawierające logo Firmy oraz znak Marki Polskiej Gospodarki zgodny z projektem https://www.mr.gov.pl/media/15470/5_Ksiega_Znaku_MPG.pdf, które posłużą bezpośrednio do m.in.:
- rozpowszechniania oferty Przedsiębiorstwa poprzez dotarcie do szerszej grupy nowych klientów
- zwiększaniu rozpoznawalności Firmy
- zwiększeniu wiarygodności Firmy
Wnioskodawca będzie stosował wytworzone materiały we wszystkich działaniach promocyjnych realizowanych w ramach projektu, w tym w szczególności na stoiskach wystawienniczych.
VI. Termin realizacji zamówienia (umowy):
Od daty zawarcia umowy do 22.10.2017 r.
VII. Warunki płatności:
Do uzgodnienia.
VIII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny ich spełniania
- O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
- × nie podlegają wykluczeniu (Załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego – wzór),
- × nie są powiązani kapitałowo i osobowo z Zamawiającym (Załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego – wzór),
- × posiadają wiedzę i doświadczenie - posiadanie wiedzy i doświadczenia w realizacji należytym wykonaniu podobnych zamówień do stanowiącego przedmiot zamówienia potwierdzone co najmniej 10 realizacjami.
- Zgodnie z Wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020 Zamawiający nie może udzielać zamówienia podmiotom powiązanym z nim osobowo lub kapitałowo.
Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu beneficjenta czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
- × uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
- × posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji;
- × pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
- × pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
W celu wykazania spełnienia powyższych warunków Wykonawca winien złożyć stosowne oświadczenia do niniejszego zapytania ofertowego (Załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego – wzór).
- Ocena spełniania wymogu, o którym mowa w punkcie 1 niniejszego rozdziału przeprowadzona zostanie na podstawie złożonych przez Wykonawców oświadczeń.
- W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia musi złożyć każdy z Wykonawców samodzielnie.
IX. Opis sposobu przygotowania oferty
- Sposób obliczenia ceny:
- × Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, zawierającą jedną cenę oferty.
- × Cena musi być podana w polskich złotych, cyfrowo i słownie z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
- × Cena musi obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia.
- Treść oferty musi odpowiadać treści Zapytania Ofertowego. Pod uwagę będą brane wyłącznie oferty złożone w terminie i kompletne.
- Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
- Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.
- Oferta powinna być napisana w języku polskim (oferta i wszelkie inne dokumenty złożone w językach obcych powinny być przetłumaczone i poświadczone przez Wykonawcę), czytelnym pismem ręcznym nieścieralnym atramentem lub tuszem, bądź na maszynie lub komputerze oraz podpisana (czytelnie imię i nazwisko lub parafka + pieczątka) przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy (zgodnie z dokumentem określającym status prawny Wykonawcy lub dołączonym do oferty pełnomocnictwem).
- Dokumenty składane w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzania w toku oceny ofert wiarygodności przedstawionych przez Oferentów
- Oferta powinna posiadać datę sporządzenia, zawierać adres lub siedzibę Oferenta, numer telefonu, numer NIP.
- Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać ofertę.
- Oferta złożona po terminie nie podlega weryfikacji przez Zamawiającego. Oferta złożona po terminie zostanie odrzucona z powodu uchybienia formalnego.
- Każda strona oferty powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do podpisywania ofert. (czytelnie imię i nazwisko lub parafka + pieczątka).
- Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
- Zamawiający może zmienić opis przedmiotu zamówienia oraz wydłużyć termin składania ofert w uzasadnionych przypadkach.
- Zamawiający ma prawo odwołać zapytanie ofertowe bez podania przyczyny.
- Oferenci uczestniczą w postępowaniu ofertowym na własne ryzyko i koszt, nie przysługują im żadne roszczenia z tytułu odstąpienia przez Zamawiającego od postępowania ofertowego lub w związku z jego unieważnieniem.
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość wyboru kolejnej wśród najkorzystniejszych ofert, jeżeli oferent, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, uchyli się od umowy o realizację przedmiotu niniejszego zamówienia.
- Przesłanki odrzucenia oferty:
- × jej treść nie odpowiada treści Zapytania ofertowego
- × jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,
- × zostanie złożona po terminie składania ofert,
- × nie będzie zawierała wszystkich wymaganych przez Zamawiającego dokumentów, oświadczeń, informacji.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od umowy z Wykonawca w ciągu 7 dni roboczych od dnia jej zawarcia.
X. Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji:
Przesłane przez Państwa informacje będą brane pod uwagę przy wyborze najkorzystniejszej oferty wg. kryterium punktowego: max. 100 pkt.
Kryteria, którymi Zamawiający będzie się kierować przy wyborze oferty:
Zasady oceny kryterium „Cena” – 80 pkt:
C min
X c = ———— x 80 pkt.
Ci
gdzie:
Xc - wartość punktowa ceny
C min - najniższa cena spośród wszystkich ważnych i nieodrzuconych ofert
Ci - cena w ofercie „i”
Zasady oceny kryterium „Doświadczenie” – 20 pkt.:
- do 2 referencji - 5 pkt.
- 3-5 referencji - 10 pkt.
- powyżej 5 referencji - 20 pkt.
XI. Sposób składania ofert:
Ofertę należy złożyć do dnia 26.07.2017 do godziny 15.00 w formie papierowej bezpośrednio w siedzibie firmy Zamawiającego lub drogą pocztową na adres siedziby firmy, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: ZAPYTANIE OFERTOWEna zaprojektowanie oraz wytworzenie materiałów informacyjno-promocyjnych w ramach Projektu Wsparcie MŚP w promocji marek produktowych – Go To Brand nr POIR.03.03.03-12-0002/17 współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego lub w formie elektronicznej na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Załączniki do zapytania ofertowego:
Załacznik nr 1 – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
Załącznik nr 2 – oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu
Załącznik nr 3 – oświadczenie o braku powiązań kapitałowych i osobowych